_lime_ 2011.03.28. 14:00

H&M, DM Haul

Sziasztok!

Tegnap megnéztem az alleeban a Kriály beszédét, és nagyon élveztem. Csupa-csupa jó színész játszott benne. Finom humora volt. Szóval ajánlom mindenkinek, hogy nézze meg.

Filmézés után bementem a H&M-be valami jó kis nyári ruhákért. Ruhát végül nem vettem, de kiegészítőket igen.

Jártam még a DMben is. Rengetek cucc le volt értékelve 50%re, szóval itt is érdemes körülnézni.

Max Faktor Fale Lash Effecte, Alverde Mineral make-up 01 Naturelle, Alverde rúzs 21 Berry

Alverde 21 Berry

 

Max Faktor False Lash Effecte

Hihetetlen szempillákat csunál ez a spirál. Beleszerettem !!!

Puszi: Juicylemon

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://sweetlies.blog.hu/api/trackback/id/tr982778688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kekese 2011.04.22. 15:05:30

Király beszéde nekem is tetszett, jó film. :)

Alleeba mostanság érdemes menni, sok akció van, meg most megy valami nyereményjáték is.

szilvi83 2011.04.22. 15:24:31

Én egy barátnőmnél próbáltam az Alverde nekem nem jött, be még keresek valami igazán jót. egyébként mi van az Alleban ? Divatheteket láttam tvben reklámozták.

szilvi83 2011.04.22. 15:25:38

Azért a Max Faktor az Max Faktor :) Tényleg nagyon jó szempilláid lettek tőle.

Kekese 2011.04.22. 16:13:13

@szilvi83:

Alleeban akciók meg nyereményjátékok vannak most, pl 1 New York-i utazást lehet nyerni.

_lime_ 2011.04.29. 16:09:33

Sziasztok! Igen, az Alleeban nyereményjáték van, meg kuponos akció :)
süti beállítások módosítása